donderdag 10 november 2011

Gisteren hebben we overleg gehad met de kinderoncoloog. 23 November hebben we overleg met een radiotherapeut. Dit duurt naar onze mening lang maar het maken van een gedegen voorstel in deze bijzondere situatie vergt twee weken voorbereidingstijd. Het is ook nog mogelijk dat de negatieve lange termijn resultaten van de bestraling niet opwegen tegen de kleine kans op genezing.
Onze grote angst is nu nog steeds dat de tumor weer gaat groeien . Nienke 'snorkt' een beetje, en hoewel dit ook van de verkoudheid kan komen zijn wij bang dat het van tumorgroei komt.
Nienke is verder best vrolijk en daar proberen we zo veel mogelijk van te genieten.


Izz, bedankt voor het opsturen van de nieuwe polis

7 opmerkingen:

  1. We leven met jullie mee! Weer twee weken wachten in grote onzekerheid, jullie krijgen heel wat te verstouwen zo.
    En wat fijn dat Nienke toch zo vrolijk is, het straalt van heel veel foto's af inderdaad! Lichtpuntjes uit de hemel in deze donkere tijd.

    liefs Riemer en Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee weken is lang, heel lang. Heel veel sterkte en kracht van God in deze, ook weer, zo moeilijke tijd.
    Theon en Heleen Vliegenthart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Allemaal,

    We leven ontzettend met jullie mee!!
    We zijn erg blij dat we Nienke even hebben gezien! En dat ze nog net zo vrolijk is als voorheen!
    Het doet ons ook goed dat we haar even konden zien! We praten er iedere dag over!
    liefs Mandy, Eleni, Jody en Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maaike Groeneveld11 november 2011 om 00:30

    Heel veel sterkte in deze ellenlange weken.
    Ik bid dat jullie naast de moeilijke momenten ook kunnen genieten van dat mooie meisje (en haar mooie broer)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Arjan en Annemarie11 november 2011 om 20:56

    Al laat de zon zich niet meer zien
    aan 't einde van de nacht.
    Al wordt mijn lichaam niet voorzien
    van levenslust en kracht.

    Al ga ik door mijn zwaarste strijd,
    dan nog zing ik uw lof.
    Uw trouw duurt tot in eeuwigheid,
    uw liefde laat nooit los.
    Uw trouw duurt tot in eeuwigheid,
    uw liefde laat nooit los.


    Al kom ik in gevangenschap
    omdat 'k in U geloof.
    Al neemt men mij het leven af
    en wordt mijn licht gedoofd.

    Al word ik dag aan dag verleid,
    U bent en blijft mijn God.
    Uw trouw duurt tot in eeuwigheid,
    uw liefde laat nooit los.
    Uw trouw duurt tot in eeuwigheid,
    uw liefde laat nooit los.


    Al is de dag gevuld met pijn
    en brengt de nacht geen rust.
    Al is aan 't einde van de lijn
    mijn heilig vuur geblust.

    Mijn God ik ben U toegewijd,
    U bent mijn kracht, mijn rots.
    Uw trouw duurt tot in eeuwigheid,
    uw liefde laat nooit los.
    Uw trouw duurt tot in eeuwigheid,
    uw liefde laat nooit los.

    U laat mij nooit meer los.

    http://www.youtube.com/watch?v=paO5W57_SyI

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn jullie ongelofelijk sterk! Het "we moeten wel en gaan gewoon door" zal ongetwijfeld ontzettend zwaar zijn. Bewonderenswaardig hoe jullie de mooie momenten kunnen koesteren en de kracht op kunnen brengen om jullie verhaal te delen met ons.
    Jullie zijn in mijn gedachten
    Liefs, Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We denken aan jullie, heel veel kracht en sterkte gewenst, dat onze Hemelse Vader als een muur om jullie heen staat.

    liefs,
    Gerrit en Rijny Westerik

    BeantwoordenVerwijderen