vrijdag 28 oktober 2011

Vandaag was Nienke erg moe. Vanmorgen vond ze het niet de moeite om haar ogen open te doen dus hebben we haar met rust gelaten.
Maar vanmiddag was ze wat meer wakker en onrustiger. Geregeld werd ze wakker van (naar ons idee) een buikkramp of pijn aan haar billen. Af en toe hebben we wat extra morfine toegediend. De dermatoloog is vandaag nog langsgeweest en heeft een hormoonzalf voorgeschreven. Hopelijk knapt het hiermee snel op. Inmiddels laten de bloedwaarden zien dat ze langzaam weer uit haar dip begint te komen.
Peter heeft vandaag voor het eerst een paar uurtjes gewerkt en gemerkt dat het fileprobleem nog steeds niet veranderd is.



Zo, even googelen.....

3 opmerkingen:

  1. Wat een heldin! Zo dapper! Elke keer weer opkrabbelen na iedere tegenslag!
    Veel liefs,

    Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arjan en Annemarie28 oktober 2011 om 23:58

    Wees niet bang, want Ik ben met je. Kijk niet angstig om je heen, want Ik ben jouw God. Ik zal je kracht geven, Ik zal je helpeb, Ik zal je overeind houden met Mijn heilrijke rechterhand :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peter

    Hoorde van Janneke dat jullie dochtertje zo ziek is. Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen. We leven met jullie mee en denken aan jullie in ons gebed.

    Hartelijke groet, Sil (van de volleybal)

    BeantwoordenVerwijderen