woensdag 12 oktober 2011

Nienke heeft vannacht uitstekend naast mij (Peter) in het ziekenhuisbed geslapen. Ik heb er lang van genoten maar ben om 6 uur vanochtend toch nog maar even gaan slapen. De bloeduitslagen waren 'goed' waarna we rond twaalven naar huis zijn gegaan. Ze heeft zich thuis buitengewoon goed vermaakt; slapen was weer niet nodig en bij elke vorm van aandacht volgden grote glimlachen.

Op dit moment wordt Nienke door Wietske (zus) en Cobie in bad gedaan en zo te horen is ze nu toch wel moe. We zijn benieuwd of ze weer rustig slaapt in haar eigen bedje.


.....en toen ging het zus en zo, ja, en toen dat en die......

8 opmerkingen:

  1. Lieve Cobie, Peter, Ruben en Nienke,

    We vinden het heel fijn om op deze manier met julie mee te mogen leven.
    Wat is Nienke toch een mooi lief meisje. Dat zij en jullie zoveel mee moeten maken, grijpt ons erg aan.
    We bidden God elke dag voor een wonder en dat jullie gedragen mogen worden door Hem.
    We zijn in onze gedachten en gebeden bij jullie.

    Heer U doorgrondt en kent mij,
    Mijn zitten en mijn staan.
    En U kent mijn gedachten,
    Mijn liggen en mijn gaan.
    De woorden van mijn mond O Heer die zijn voor U bekend.
    En waar ik ook naartoe zou gaan,
    Ik weet dat U daar bent.

    Heer U bent altijd bij mij,
    U legt U handen op mij,
    En U bent voor mij,
    En naast mij,
    En om mij heen.
    Elke dag.

    Veel liefs Jochem, Fatima, Sterre en Samuël

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Peter en Cobie,
    We willen jullie de kracht en wijsheid van onze hemelse Vader toewensen. We blijven bidden en hopen op een wonder voor jullie kleine meisje. Wat een narigheid en ellende moet dit kleine meisje doorstaan. Fijn dat Nienke weer even thuis mag zijn en dat jullie een beetje kunnen bijkomen. Wat zal het ongelooflijk vermoeiend voor jullie.

    Theon, Heleen, Lina en Minke Vliegenthart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maarten, Hilda en Daniël12 oktober 2011 om 22:05

    Lieve Cobie en Peter,

    Erg fijn om op deze manier met jullie te kunnen meeleven. Wat blijft het moeilijk om de juiste woorden te vinden in deze moeilijke situatie. Daarom blijven we onophoudelijk voor jullie bidden en blijven we geloven in de genezende kracht van onze God. Heel veel sterkte!

    Liefs,
    Maarten, Hilda en Daniël

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Riemer en Renske12 oktober 2011 om 22:13

    Fijn dat jullie weer thuis zijn!! Geniet er van met elkaar en hopelijk krijgen jullie weer wat rust.
    We blijven voor jullie bidden en aan jullie denken!

    liefs Riemer, Renske, Nadine en Lodewijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn om weer met het gezin bij elkaar te zijn! We hopen dat jullie ervan kunnen genieten. We wensen jullie Gods zegen en blijven voor jullie bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Peter en Cobie

    Wat fijn om op deze manier op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen.
    Het doet me ook goed om Nienke te zien lachen! We denken aan jullie en blijven bidden!

    Liefs Mathilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. AnneMarie Pieterse13 oktober 2011 om 12:34

    Top dat jullie weer thuis zijn! xxx AM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig meisje. Mooi dat jullie ondanks alles zo van haar genieten. We bidden!

    Liefs, Erik & Anneke & Eloïse & Elvira

    BeantwoordenVerwijderen