dinsdag 11 oktober 2011

***Inmiddels hoef je je -als het goed is- niet meer te registreren om een reactie te plaatsen***

Nienke heeft gisteravond laat en vanochtend overgegeven. Beide keren na drinken bij Cobie. Haar maag is blijkbaar nog slecht in staat om voeding in porties te ontvangen. Helaas spuugde ze ook beide keren de sonde mee uit.

Verder was het een relatief goede dag. Nienke is erg actief en slapen vindt ze niet zo nodig. Afgelopen week is haar eerste tandje doorgekomen en de tweede zit er nu aan te komen waardoor ze ontzettend kwijlt. Het geeft een dubbel gevoel om van dit soort ontwikkelingen te genieten.

Morgenochtend wordt er bloed afgenomen waarna we te horen krijgen of we naar huis mogen.

10 opmerkingen:

  1. Arjan en Annemarie11 oktober 2011 om 21:55

    Mooie foto's, Cobie en Peter :-).

    Wees niet bang, Hij is met jullie! Kijk maar naar Hem op als alles onzeker lijkt...

    Ik hef mijn ogen, op naar de bergen
    opwekking 451 http://www.youtube.com/watch?v=beFeeEtvBOo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cobie, Peter, Ruben en Nienke,

    Wij denken veel aan jullie.
    We bidden jullie de zegen van de Heer toe als alles zo spannend en onzeker is:

    Wie in de schuilplaats van de Allerhoogste woont,en overnacht in zijn schaduw,
    zegt tegen de Heer:
    Mijn toevlucht, mijn vesting, mijn God,
    ik vertrouw op U!

    Als je mag wonen bij de Hoogste,
    ben je veilig voor het kwaad.
    Engelen zullen je dragen.
    Je zult je niet stoten,
    maar vertrapt de tegenstand.

    In de nood is God bij je,
    en bevrijdt je van angst.
    Hij zal jullie redding zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Wij blijven geloven..."

    Lieve mensen,

    Wat een heftige tijd zeg!
    Woorden schieten gewoon te kort.
    Fijn om op deze manier met jullie mee te kunnen en te mogen leven. En wat een mooie foto van jullie prachtige meisje!

    We bidden dat God jullie mag blijven omringen met Zijn liefde en kracht!

    Henk, Gerdien, Boaz, Evi & Titus

    Vrede van God, de vrede van God,
    De vrede van God zij met jou.
    Vrede van Hem, vrede van God,
    De vrede van God zij met jou

    In Jezus Naam, In Jezus Naam,
    In Jezus Naam geef ik jou:
    Vrede van Hem, vrede van God,
    De vrede van God zij met jou

    Heilige Geest, de Heilige Geest,
    De Heilige Geest zij met jou.
    Vrede van Hem, vrede van God,
    De vrede van God zij met jou.

    De vrede van God bid ik jou toe in Jezus Naam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Familie Westendorp12 oktober 2011 om 13:04

    Ha Peter en Cobie,
    Wat fijn dat we zo op de hoogte blijven.
    En wat een mooie plaatjes van Nienke en jullie!
    Veel liefs uit Ede,
    Wouter & Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gerben & Frederique12 oktober 2011 om 13:16

    He lieve Postma's

    We hopen met jullie dat Nienke snel weer mee naar huis mag!

    liefs

    Gerben & Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ewout en Neeltje12 oktober 2011 om 14:19

    Lieve Peter en Cobie,

    Wat moeten jullie en broertje Ruben veel narigheid en onzekerheid doormaken met jullie prachtige kleine meisje. Heel heftig! Er zijn geen woorden voor.
    Wij denken veel aan jullie en bidden voor jullie.
    Fijn dat we op deze manier op de hoogte kunnen blijven.

    Ewout, Neeltje, Fenne en Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve schatten,
    Met tranen in mijn ogen de website over jullie prachtige meisje zitten bekijken. FIjn dat jullie de moeite nemen om ons zo op de hoogte te houden. Hoop dat het jullie goed doet te merken dat er zoveel mensen met jullie meeleven, waar dan ook ter wereld ;-)
    Kus Marinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maaike Groeneveld12 oktober 2011 om 15:22

    Lieve Peter, Cobie, Ruben en Nienke,

    Wat fijn dat we op deze manier kunnen meeleven. Op dit moment heb ik geen idee wat ik tegen jullie zou kunnen zeggen om troost of kracht te geven. Het enige wat ik kan doen is bidden:
    dat Hij voor jullie, achter jullie, boven jullie en met jullie is, dat Hij onder, in en om jullie heen is en jullie dag en nacht omgeeft.

    Sela: Heer, wees om mij heen (http://www.youtube.com/watch?v=__VeGYzle5Q)

    Lieve mensen, ik denk aan jullie

    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Peter, Cobie,Ruben en Nienke

    Fijn dat jullie zo je best doen om ons te laten meeleven. Vanuit ons verleden weten we als geen ander in welke spanningen jullie verkeren.
    Daarom bidden we ook elke dag voor jullie samen en voor Nienke in het bijzonder. Jullie krijgen de kracht van onze hemelse Vader. en we hebben ook geleerd dat de HEERE zich laat verbidden.
    De HEERE zegene jullie samen en dat Hij Nienke voor jullie mag bewaren.

    veel liefs,Leendert en Betske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Therese van der Meulen20 oktober 2011 om 12:35

    Hallo Peter, Cobie, Ruben en Nienke,

    Ik ben een vriendin van Els Boer en ik heb van het begin af aan jullie verhaal gehoord over Nienke.
    Wat moet dit moeilijk zijn, aan de ene kant geniet je van Nienke met al haar nieuwe ontwikkelingen en haar engelenlachje maar aan de andere kant de angst haar te moeten verliezen. Wat een verschrikkelijk moeilijke situatie zitten jullie in. Want het is een dotje, met haar vrolijke kopje. Ik leef met jullie mee en denk geregeld aan jullie, ook al kennen we elkaar niet. Met heel mijn hart wens ik jullie alle kracht toe. En hoop ik op een wonder.

    Sterkte, Tries

    BeantwoordenVerwijderen