maandag 17 oktober 2011

Een rare dag. Cobie jarig maar dit niet echt kunnen of willen vieren. Morgen gaan we naar het Radboud waar Nienke een hartecho, bloed- en oogonderzoek krijgt. We worden om 8:30 op de poli verwacht dus dat betekend vroeg opstaan. De oogarts staat om 15:30 gepland. Tussen de onderzoeken door gaan we naar het huis van vrienden die op vakantie zijn.

Als de uitslagen verder goed (genoeg) zijn dan beginnen we woensdag met chemoronde 3. We hebben het idee dat Nienke in de afgelopen periode weer goed aangesterkt is. Alleen haar billen liggen nog een beetje open en dat gaat bij de volgende chemokuur weer verder verergeren.

7 opmerkingen:

  1. Beste Peter en Cobie,

    We wensen jullie heel veel kracht, rust en vertrouwen toe voor de komende onderzoeken. Jullie zijn dagelijks in onze gedachten en onze gebeden.

    Veel liefs van Lucas en Ilse Herfst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Peter en Cobie,

    dank jullie wel dat jullie ons zo laten meeleven. We kijken elke dag of er nieuws is. We bidden regelmatig voor jullie. We wensen jullie Gods nabijheid toe.

    Frans en Idelette Pansier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Cobie en Peter,

    Veel sterkte de komende tijd met de derde ronde, wat een sterke, dappere meid is Nienke. Cobie, ik vind het knap dat je de kracht gevonden hebt om even op de afdeling te komen vandaag, ik denk aan jullie Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte morgen! We blijven voor jullie bidden!
    Coen en Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Felicia Kisteman18 oktober 2011 om 10:25

    Hoi Cobie en Peter,

    Cobie, toch nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik kan me wel voorstellen dat je het lastig vind om te vieren. Heel veel sterkte toegewenst vandaag. Ik hoop en bid voor jullie dat de uitslagen goed genoeg mogen zijn.

    Aernout en Felicia Kisteman

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo peter en cobie
    nog gefeliciteerd met de verjaardag van cobie, verder wensen we jullie alle goeds toe voor morgen met de onderzoeken.
    groeten teus en yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met tranen in mijn ogen lees ik iedere dag jullie berichtjes. Ik vond de tijd rondom de operatie en onderzoeken van Fenne en Lara in het UMC al heftig, maar wat Nienke, en jullie moeten doormaken, daar zijn geen woorden voor!
    En wat is Nienke een moedig meisje!

    Erg veel sterkte morgen. We blijven voor jullie bidden.

    Neeltje en Ewout

    BeantwoordenVerwijderen